Saturday, April 10, 2010

oh adekku..

haa...adik aku ni cm tau lak aku rindu die...die kol aku td tp aku xbwk fon maxis tym g function td...aku ade function hoki kt atas mess.best2...suke lepak ngan dak hoki..sekepala..leh ngam..berbalik kpd cerita adik aku td,aku pun kol die balik..yela..bukan slalu die kol..da ade miskol tu,aku sebagai akak yg baek da murah hati,tepon la die balik..rupenye nk ingat kn sal bufday adik aku yg kecik esok..siap tny aku balik ke x..kalo ade outing,aku balik la..aku pun mmg hampir2 lupe bufday adik aku yg sorg tu...

ni adik aku yang kecik..name die nazmi...da 10 taun da die hidup..mcm2 prangai..poning mak den mlayan dio...sbbnye adik aku yg hafiq tu xcm die..hafiq pndai bwk diri...adik aku yg ni mnje terlebih..kdg2 beram gak la..penah gak aku lempang die sbb die kuang ajar sgt..xtau blaja mane..gram aku..pape pun,ko da bsr...











HAPPY BIRTHDAY MY BRO!!

No comments: