Friday, June 4, 2010

sekian lama...

da lame rsnye aku xupdate blog ni...mule2 nk update tym cuti sem ritu,tp xsempat..ngan tenet lembab cam sipooot babi...bermula ngan crite tym cuti sem ritu...aku n pn anis melancong ke ngare org...g singapore...perghh..kos yg agak tinggi menyukarkan kami utk berbelanja lebih...tujuan asal sbnrnye nk g universal studio jek...mmg tercapai hasrat tu..bezzzz siot...xrugi aku byr duit tiket S$66...sronok sgt...rs cm nk pg lg...pling bez tym kt ancient park tu...perghhh...cuak ade,takut ade tp sronok!!nls rsnye nk upload gmbo kt cni...rkn2 blehla lwat fb sy yer...mls nk upload ni...kami menginap kt rumah pakteh n makteh pn anis universal studio...ptg tu misi mencari merlion..mule2 tny akak yg kt monorail tu,akak tu tunjuk la jln...rupenye bkn tu merlion yg kami nk carik..kami nk merlion yg kua air pancut kt mulut die tu...oooo...salah rupenye...tmpt yg kami carik tu sbnrnye merlion park..jauh kot kami jln nk g merlion park tu...sebbek pakteh n makteh bekalkan tambang yg cukup utk kami berjalan2..da tgkp gmbr n berpuas ati kt merlion park tu,kami g bugis street...saje mrayau2...hehe...xde keje...pstu kami balik umh,ujan...even stesn mrt n umh tu dkt,tp kami terpakse nek bus...kalo x,kuyup la kami...smpi umh,makteh soh mkn...ns ayam singapore..hehe..mlm tu tido lam kepenatan..sok nyer bgn awal sbb bus kol 8pg...dan kami pun bertolak blik m'sia...

fuhhh...panjang gak cite aku sal trip g singapore tu yer...ni nak citer sal game masum lak...act,skang aku kt um...da ari ke 8 da...aku kt sini men netball,wakil u aku..klaka la plak..br game 2nd,aku da injured...kaki kiri sliuh...tp sebbek aku leh men lg...pastu game smlm,8th game,tym lwn ngan usim,aku injured lg..kali ni kaki kanan la plak..mmg xleh men da...trus tuka org..balik tu,aku xleh jalan...sebbek ade kaklong,die dukung aku dr court smpi bilik...da la aku ni berat...ksian die...pstu lam kol 5 lebih,kaki aku berdenyut..memang xtahan,..aku mntak cik farah antakan aku g ppum..siap g xray lg...sebbek doc ckp xpape...tp sakit len mcm,pastu bengkak die pun same...pastu game ptg td,mulenye aku xnk men..tp didie cam lost,die xde chemist ngan ayu...2nd half aku msuk,jd gs..position yg wat aku rimas sbb aku xleh bbs lari..dok jek lam D...mlm ni game ngan unimas lak..last gam kitorg..sok kol 12 ade penutup..pastu da kene balik kem..kaki aku yg injured ni cmne lak..kene la refer kt rsat plak..jalan xbtol,cmne aku nk pt,kn2...gmbr2 aku men netball sume ade kt fb..mls nk upload kt cni,leceh...

arini gak aku dapat result...aku yakin sem kali ni aku akan dpt 3 ke atas...mmg btol,alhamdulillah,result aku memuaskan..aku puas ati sbb result aku standing ngan usaha aku yg mls nk stadi..lps ni aku xpki ijau da...aku paki kuning lak..malu la pakai ijau jek...dak2 platun aku pun ok la...junior aku pun rmi pakai kuning..2org jek yg pki ijau...ok la tu kn...

i thinks thats all...
*sbnrnye aku rindu mr bf**wink2**malu nk ckp*

No comments: