Saturday, January 29, 2011

cuti.x.balik.fullstop!

emm..nk kate nasib malang,xgak..
tp tah la...
kemahuan sendri kot.
org len punye xcited nk cuti,aku leh nk men netball.
xpe...aku mmg suke g game pun..aku mmg suke bermain..
tp mslhnye,tiap kali aku maen,musti injured,,,
aku igt lagi tym aku men masum 2010,netball kat um..
kaki kiri kanan sliuh..
parah2...
xleh jalan kot..haha
kali ni aku g kejihanan jemputan um..
b4 pg da injured..
jari kelinking aku retak..
giler r..
pakai "broadband" aku..
haha..
abeh dak2 ni dok ngejek aku pakai broadband..
macam diorg ckp..
coverage laju la,ape la..macam2..
xksah la ape2 pun..
pakwe aku n quek marah sbb injured tp maen lg..
aku ni lak jenis keras kepala,degil..
nk gak men..
mak aku pun da riso bile jari retak tp nk maen...
xpe...aku akan jaga jari aku ni baik2..hehe..
k la,tu je kot..
nk g mndi..
mlm ni nk kua ngan membe,dinner..
sambung len kali..tada~

No comments: