Tuesday, October 25, 2011

Serabut

Aku xtau ape yg da jd kat aku..
Tp aku srabut gilaa..
Aku br blik dr tournament hoki..
Well,3 ari dok upsi,men hoki,da tentu sronok,kan?
Pastu blik je u,aku jd give up,fed up nk blaja..
Xnk wat ape2 keje..
Sbbnye,aku da mls..
Aduhh,nape aku rs sem ni berlalu lambat sgt..
Smlm aku call mr boifie..
Igtkn bleh dapat nasihat dr die tp die sndiri ade masalah gak..
Die just bole dgr tanpa bleh bg comment..
Then,aku nangis..
Aku xtau knape..
Myb aku tertekan kot..
Bile da nangis,aku rs lega sikit..
Lega xbermakna masalah da slesai..
N now,aku ignore sume feeling tu..
I'll try to adapt my life..
Come on la dieba,ko da 4 taun kt cni..
N da masuk taun ke5 da..
Xkan fed up lg kot?
Aku cam give up da blaja..
Aku tgk kwn2 aku sume rajin..
Xkn aku nk brenti blaja kot,ksian parents aku..
Oh tidak,aku xkn buat keje2 gilaa tu..
Da la aku anak sulung,harapan diorg..
Aku xleh nk hampakan diorg..
N i try to get advices from one of my senior..
Ape yg die ckp sume btol,aku mmg perlu kembali menghadap-Nya..
Hanya Dia je yg tau hati aku yg gelisah ni..
Maaf la kalo korg yg baca blog aku ni pun jd srabut..
Aku hanya meluahkan mslh aku kt cni..
Aku xde diari bertulis..
Aku just ade diari maya iaitu blog..
Klo korg rs xsuke nk bc,jgn jd follower aku..


P/s: i still love my family..!!

1 comment:

iLiAiSyAhkaDir said...

sabar yer miss dieba, semua yang kau rasa tu skejap jer.. biasalah perempuan.. nak kawal perasaan tu susah sket.. tu rase serabut, mudah give up, so kalau rase cam down ke, terasa lemah ke... tyme smyang uh luah kan Allah. dan ingat bahawa kegagalan itu adalah kejayaan yang ditangguh kan =)... be strong