Thursday, April 5, 2012

family..


R AP T O R S

korang pernah dengar ke ape tu RAPTORS?
untungla sape pnah dengar..
sebenarnye RAPTORS tu name team hoki UPNM.
aku sendri xtau nape diorg ltak name tu.
mungkin sebab RAPTORS tu seekor haiwan yg ganas.
ape yg special sgt kt RAPTORS ni?
org yg brada lam RAPTORS je tau ape yg special.
aku ni pminat tegar sukan hoki.
kire cam kipas susah mati la.
aku minat sgt hoki tp kalo soh maen,xterer pun.
maen bese2 reti la.
minat sukan hoki ke minat org yg main hoki?
bak kate org, sambil menyelam minum air tp jgn sampai tersedak...haha
yela,abg2 hoki ni katang2 belake.
tiap kali aku tgk diorg punye game,aku nmpk diorg je katang2.
team laen ade yg gemok.
yg kurus pun yg cekeding.
yg katang2 susah sgt nak jmpe..
eh,aku yg naj promote diorg lak an..
xpe,hampir semua player ni da berpunye..hehe

berbalik kepada tajuk..
kami ni da macam family..
yela,kt UPNM,seniority paling diutamakan.
tp bile dlm team ni,kitorg mcm adek bradik..
srius!xtipu!
brotherhood antara kitorg mmg kuat..
mgkin sebab kitorg da diterapkan smangat berpasukan agaknye.
tp aku sedey..
beberapa bulan lagi,aku da xleh join diorg..
aku kene masuk training.
aku da nak tinggalkan team.
sedey sgt.
bile aku baca ape yg diorg tulis dalam group,aku sedey.
dulu aku xpnah cmni.mgkin sbb dulu team ladies xpnah tempa kejayaan kot.
aku sgt rapat ngan diorg.sgt2.
susah nak ckp cmne..
diorg kt mane2 pun tego aku.
diorg da anggap aku cm kakak diorg.
mungkin cara aku layan diorg kot.
weh,aku rindu korg!
aku syg korg!
aku syg team ni!
aku sedey nak tinggalkan team!
ape2 pun,msti ade pengganti aku lpas ni.
seyes aku rs team kali ni paling aku rapat!
aku sedey!sedey!sedey!
nak ade game.nak last game b4 aku tinggalkan team.
aku nak main ngan korg.
weh,rindu!!








No comments: