Tuesday, June 12, 2012

DRAMA~

Hye readers..
Arini aku not so in good mood..
Ni gara2 aku trnampak drama mereka td..
Mmg aku bnci die..smpai bile2 pun aku akn bnci die..
Korg sndri tau kan crite n penyebab nye..
Mmg aku marah..marah sgt..
Memang setan byk sgt kat aku ni..
Dok hasut aku utk marahkan die..
Aku xsuke,aku bnci die..
Dan aku berharap aku xkan jmpe laki mcm die lagi..
Tp disebalik kjadian perpisahan aku tu,byk hikmah sebenarnye..
Kejadian tu menyedarkan aku tentang hakikat kehidupan ni..
Die pernah ajar aku tentang kehidupan walaupun hidup die trumbang anbing lg sbnrnye..
Aku hargai part tu..
Sbnrnye,byk keburukan aku dapat drpd kebaikan dgn die ni..
Ye,mmg die layan aku baik,xpnah tengking aku,marah aku..
Walaupun die seorg gengster,die sangat menghargai perempuan yang die sayang..
Aku la antara perempuan tu..
Terima kasih kerana menjaga maruah aku,hormatkan aku sbg seorg perempuan dan sgt sayangkan aku..
Terima kasih atas sume tu..
Tp disebabkan kejadian tu,maaf,aku xdapat nk terima n xdapat nak maafkan ko..
Dahla,aku xlarat nk pk sal ko..
Tiap kali aku trnampak drama ko,aku msti bad mood,aku xleh nak blaja..
Final sem lepas pun same,ko penyebab aku kurang semangat utk blaja..
2minggu,2minggu aku down..
Smpai bdk2 hoki aku tny knape aku jadi cmni..
Kenapa sem ni terjadi lagi?
Ko memang nak musnahkan hidup aku ke?
Ko mmg dengki ngan aku?
Hei,spatutnye,aku la yg memusnahkan hidup ko..
Memusnahkan hidup lelaki yg xpernah kenang budi,yg xpernah bersyukur..
Memang btol kata org2 sekeliling aku..
Jgn trlibat dengan geng-geng ko..sbb once terlibat,konfem akan menyesal..
Terima kasih,terima kasih sbb bagi aku pengajaran ni.
Dan skarang,aku sgt berhati2 dgn geng2 ko.
Ko jangan nk carik aku,msg aku,call aku, nak buat2 cm ko caring kt aku..xpayah sume tu..
Aku boleh jaga diri aku sendiri..
Aku xkan bergantung harap pada lelaki macam ko.
Ye,ko pnah kata,bukak hati aku utk lelaki lain..
Maaf,aku xsmudah tu utk menerima org lain..
Ade je lelaki yg datang selepas ko dan mghulur sayang nye pada aku,tp maaf,aku hanya boleh melayan mereka seperti kawan..
Hati aku masih sakit,masih terkilan,masih kecewa.
Maaf kepada yg lain,kite hanya kawan..
Aku xtau knape aku mluahkan smua ni hari ni..
Mungkin selepas aku menyaksikan drama td..
Terima kasih atas segalanya..

No comments: