Saturday, October 24, 2015

Fuhhhh fuhhh fuhhh...berhabuk haa..

Assalamualaikum salam sejahtera salam satu malaysia...
Ewah2, banyak pulak salam ko..
*hacccummmm!
Berabuk siot blog aku ni...last aku post tahun 2012..
Waaahhh, 3tahun beb xmenulis..
Aku lupa sebenarnya nak update.
Slalu dok update kt fb jak.
Okla okla, kehidupan aku bertambah baik.
Aku dah pun jumpa orang yang sayang aku sepenuh hati dan dah jadi milik aku sepenuhnya.
Aku dah kawen!!yeayyyy!!
Ni tgh tunggu si kecik dalam perut ni nak keluar plak..
InshaAllah kalo ikot tarikh dari doktor, bulan 3 tahun depan..
Aku bahagia dengan hidup aku skarang.
Tp tula,cik abg aku ni busy sejak kawen ni.
Asek kena outstation je.
1st trimister aku, cik abg outstation.
3bln beb.nsbbaik la aku ni xde alahan.
Alhamdulillah. Ni kot hikmah aku berjauhan ngan cik sheben.
Baby pun behave je.
Cuma bila daddy die dah balik,makin aktif lak.
Suka kot daddy ada slalu.
Tp mgkin bln dpn cik sheben outstation lg.
Ohhh,dugaan.
Takpela,berkhidmat utk negara.
Okla, dah maghrib ni.
Lain kali aku update lg.
Daaa~~~

No comments: