Thursday, June 2, 2011

menghabiskan dwet..

oh..seronok juga gok di luar ni..duit pun mengalir cam air..mane taknye,ari2 mkn lua..aku pun da naik bosan..mlm smlm,mereka2(rakan2 yg menyewa di belakang rumahku) mengajakku beronggeng bersama mereka..
di mana?tempat kali ini ada lah Sunway Pyramid..tujuan asal adalah untuk berkaraoke bersama rakan2..tetapi niat tersebut terpaksa dibatalkan atas sbb2 tertentu..jd,kami hanya meneruskn sukan jari dan tangan iaitu bowling..sakit gak r jari aku agkat bola 12..haha..dasar jari xfit!!kahkahkah..kami men 7 org, Jaja, Shud, Qilat, Afiq, M, Botak (as driver of da nite), Salleh, n Sol..tp Sol ngan Salleh xmain..diorg nk tgk wayang,cite karak..tp mlgnya,tiket abeh..at last,diorg men snooker jek..balik jek,boomm,tros tidoq..ngantok n pnat..ohh,lupe nk gtau,aku pemenang boling..haha..bengkek jek dak2 ni kalah ngan aku...aku bkn nyer reti sgt men..men baling jek..asal kene pin tu..hehe..

haa...ni crite td..supervisor LI aku dtg mlawat..die soh terangkan ape yg aku da bwat slame 3mggu aku dok sini..sebbek aku ade study sket smlm..haha..supervisor aku, Mem Baizura..cuak kot ngan die..die garang bangat..kalo exam tu,keje asek nk fail kn student jek..sebbek td die ok..Abg Nazir pun tlg backup sket2..hehe..mem siap ckp aku ngan Abg Nazir berpakat..siot tol..

arini birthday ayah aku a.k.a. big boss..kitorg rancang nk celebrate kt kfc..ok x?ngan dak2 ni la..diorg tong2 dwet bli kek..mama blikn hadiah..murah jek..hp nokia..model ape tah..alaa,kalo mahal2 pun,bkn abah tau gn..die tau baca msg n call jek..kalo nk sent msg,die mmg xtau..hadiah ni pun tonmg2 ngan mama..sorg lam Rm50 la..pg2 aku da nyanyi lagu birthday kt abah..yg adik aku 2org tu wat xgheti jek..bkn nk wish pun..sengal btol!itu je kot yg aku nk mrapu pagi2 ni..

No comments: