Monday, August 1, 2011

1 Ramadhan

hye sume...arini satu ramadhan..selamat berpuase pd yg beragama islam..alhamdulillah,sempat lg aku merasakan ramadhan pada usia 22 tahun ini..cmne 1st day korg..?
aku bese2 je..pg td mama kejut lam pkul 0520h..mama goreng ikan bilis jek.sbb mlm td da bli lauk,telur bistik..oke jek bg aku..sbb aku xksah kn..men bedal jek..so pas solat subuh,aktiviti harian la..pe lg kan..membute smpi kol 8 lebih..sebbek trsdr kol 0815h..kalo x,xpegi keje la aku..hehe..xpg pun xpe..mls nk keje ..haha..da stat da prangai mls ak
u..hehe..

sbnrnye nk cite pasal mimpi aku mase aku tdo lpas subuh td..terbaik laa..hehe..mimpi sal apek aka mohd khairul fahmi..huaa..giler r..mentang2 membe tu br putus tunang kn..haha..best gilaa mimpi apek..tp aku trpakse bgun sbb nk g keje..sbb tu bgun kol 0815h tu..dok sebok mimpi apek kn..sebbek trsedar..bgun2 je,aku trsengih2..yela..mimpi lelaki idaman malaya la katakan..sape x senyum,kn?haha


apex ^^,

ni dia apex!!*tibe2 aku jd trminat die..haha*

3 comments:

Mids Zurain said...

apek da ptus tunang..ko bole a try..

diebakasmani said...

nk try gak tp cmno?dio ado kek slovakia..tinggi,tinggi ds..hensem!!haha

haFizan anuaR said...

gedik siooottttttttttttttttt!!!!!!!! hax3