Tuesday, August 9, 2011

ramadhan

hye sume..lame aku xupdate blog ni..actually aku bz la..yela..nk setelkn li lg,kmas2 brg sume,masuk kem lg..lg satu kt umh aku xde internet..so xleh nk beronline..
ni aku br angkat iphone4..so,bleh la sntiasa beronline..nest la iphone ni..mmg xrugi la aku bli..haha..

salam ramadan semua..arini ari ke-9 kite berpuase..ini bermakne hari ke due aku berada di upnm..semalam agak trok n penat..pt cm shi**..penat gile..rs cm nk buke pose..*sabar2 dieba* yela,pt da sparuh mampus pastu kawad lak..aduyai..mmg xlarat..betis aku ni pun da saket2..tp pt arini best!stap pti tu terbaik..die mengajar smbil pt..cthnye die bg tau latihan yg cmni untuk kebaikan otot ape..otot ape tah yg die sebut td..aku pun xtau..berbelit lidah den nk menyebutnye..

aku berharap esok akan lbih baik dr harini..

No comments: