Monday, May 30, 2011

ketiadaan kerja

aku sedang kebosanan..jadi aku "merayau" di FB..
kononnye ingin menghilangkan buhsan..
dan aku terbaca update blog seorg kwn se"U" aku ini..
ya,mungkin die juga sedang kebosanan lantas meng"update" blog beliau..
die seorg yg berfikiram besar..besar??ape mksud aku tu..
aku sendiri xtau cmne nk describe manusia bernama hAfizaNaNuaR (bukan nama sebenar)..
nak kate pelik,tidak,kdg2 ya jugak..tah la..kdg2 die xpndai mengawal emosi..kdg2 gurauannya keterlaluan..kdg2 die sgt2 baik..mungkin moodnya berubah2..hehe..
jadi, korang baca la sendiri blog beliau..cuma klik sini..
mungkin korang akan lebih tertarik apabila membaca blog beliau sendiri..

4 comments:

haFizan anuaR said...

wah3.. sonok ye mengutok beta .. haha .. tp xpe! aku bangge sbb ko mention psL aku dan aku sedang terharu.. hahha

diebakasmani said...

bagusla kalo ko terharu..aku mmg nk wat ko terharu pun..hehe

haFizan anuaR said...

ok.. (tgn di bahu mata ke atas)

diebakasmani said...

yelaa tu...(tgn dibahu mata ke atas)