Monday, May 30, 2011

saya,die dan sesuatu

ape yg aku nk kaitkan post aku ngan tajuk kt atas nuhh??tibe2 aku terfikir tntang hubungan aku ngan mr bf..
yaa..mmg hbgn aku dengan die agak lama..hmpir 3tahun..spanjang tu aku mule memahami diri die..tp byk lg yg aku xtau..ape halatuju aku sbnrnye?die ade impian,da ade aim,da ade target..*eh,aim ngan target tu mende yg sama kan?*aku bc blog awek kwn aku ni..rupenye diorg da merancang nk tunang lepas raya ni..aku?*gatai hg noohh,blajaq xabeh lg,sibok nk tunang* smlm aku tny pd mr bf,knape die biakn aku ms 6bulan pertama hbgn kami..die ckp sbnrnye die nk carik sape diri aku yg sebenarnye..mulenye die bg 3bulan tp die still xjumpe sape diri aku..die still xknal sape aku..at last,die phm aku..die knal aku..walaupun die xsebaik org lain,tp aku bersyukur dpt org yg menyayangi aku sgt2..*sgt ke?ko jgn prasan la dieba oii*mama ckp,kalo ade jodoh,ade la..skang ni pk utk kerjaya dulu..ya..tgk la lg 5tahun..bersabarla wahai hati..bak kate die smlm,trust tu penting..bg aku,trust and loyalty tu sgt3 penting..kdg2 aku xphm ngan die..kdg2 menjengkelkan,kdg2 menggembirekan..kdg2 wat aku sakit ati jek..haha..tu la masam manis kehidupan..apedehal?ko suke,ko tahan,kalo xsuke tinggalkan...kn senang cmtu...haha..aku pnah merancang suatu ms dulu tentang ms depan aku tp aku gagal laksanakan..mungkin sbb xde usaha kot..*dieba kan pemalas..pnah ke die rajin?*ishh,apsal tibe2,ptg2 cmni,aku post mende2 ngarot cmni?hahaha..ni namenye xde keje kt opiz..haha..

No comments: