Friday, May 6, 2011

..sudah berabuk rasanya..

huaaa...lame da xupdate blog..bz agaknye..hehe..sbnrnye mls nk update..hehe..ni pun sbb da bosan nk stadi..haha..tgk jaja stadi jek..yg aku dok online..sebenarnye nk crite skit sal mr boifie..da byk perubahan yg aku nmpk..yela,kalo dulu,nk jalan ngan aku pun die xnk..skang ni rs cam asek berkepit jek..g mamposs r membe2 die nk ckp ape pun..ade ke aku nyusahkan diorg..x kn..so,xyh nk masok campr urusan hidup aku..haha..aku saje jek dok tayang kt diorg..haha..bia diorg sakit ati..skang ni mr boifie yg tanggung aku..kate banker kn..duit aku, duit aku,duit die,duit aku..haha..kan2..biase la tu...

n now aku x pk da nk final exam..aku dok pk nk g LI..huaa...xsabar nk kua dr kem ni...jd civilian jap..huhu..mcm2 da aku plan..nk g sane la,g sini..keje nk berjalan jek..tp duit bkn ade pun..hehe..xpe,mama nk support g singapore..best2!tp nk g bile..?xpela..ade la ms tu..nk shopping kt sane..hehe..

skang ni pun aku xsbr nk g skola..nk jmpe kwn2..best!rindu kt diorg..xsbr rsnye..

No comments: