Monday, July 25, 2011

aku ke die?

haa..ri sabtu ritu die da sampai cni..dr ganu..n ajak aku jmpe..aku pun pg la..tp prjmpaan kami ni da jd cm soal siasat..die tny aku jwb..hambar giler..
even da dkt 3bln xjmpe tp still hambar..yela,aku nga menyirap ngan die..n die plak nk cepat sbb nk g johor hantar kete..n die ade offer aku ikot die g johor smlm..xmo aku..watpe..jauh kot..da la gua nga panas ngan die smlm..haha..tp bile smpi umh,rs nyesal lak sbb xikot die..haha..tila,sape soh jual mahal..kan da kene tinggal..rini plak aku lnsung xjmpe die..xsempat..die nk anta barang masuk kem lg,nk g jmput kwn die lg..hmm..da nasib kan..nk wat cmne..trime jela..

em..korang nk tau,22nd of july birthday aku..n aku harap die jd org prtama n trakhir wish aku..tp,x..n until now,die stil xwish lg..agak sedey sbnrnye..ri jumaat *my birthday* aku cuti..n aku harap die ade kt kl sbb die ckp nk blik 2-3 ari awal..aku da plan da nk celebrate ngan die..tp...die xangkat call,xreply msg aku..aku sgt2 kecewa...mule2 aku plan nk bli kek n celebrate ngan die..tp...emm..sebbek xjd bli...kalo x,rugi jek..yela,aku nk la celebrate ngan die sbb aku berumur 22tahun pd tarikh 22hb..skali pd seumo hidup je tau aku dpt umur tu..mane leh ulang2..mane leh turn back time kn..xpela,nk wat cmne..aku reda jela..aku igt time birthday die,aku nk celebrate la..birthday die 6 ogos..xlame da...dlm 2mggu lg..die pnah ckp ngan aku nk celebrate birthday same2..aku pun mgharap cmtu..moga aku kekal ngan die..kalo da mmg die jodoh aku,nk wat cmne..sakit ati cmne pu,bnci cmne pun,aku still xleh tipu ati aku..dlm hati ni still ade syg utk die lg..hah..geli siott aku dok berjiwang mlm2 ni..

next,nk cite sal membe2 aku lak..arini sume membe aku da masuk kem..tinggal la aku sorg2 kt subang ni..aku ni dala tentu2 xde kwn kt subang ni..sebbek aku still keep in touch ngan dak2 airod..diorg la kwn aku..ri kames ni aku nk g bukit jalil..nk tgk malaysia lwn..nk xde kwn kn,aku pun ikot ofizmate aku ni..nk wat cmne..tu jela kawan yg aku ade..ajak yg len,sume cm xkmpem je..jgn plak tny kwn2 lam kem,da tentu2 diorg xleh kua..yela,game tym hari kerja..aku pun lpas keje trus g bkt jalil..follow je membe aku tu...mlm nt die anta aku balik..ok la kan..umh die pun xjauh ngan umh aku..

aku rs tu je kot yg aku nk kongsi ngan korang..crite aku xde la detail sgt..sume general je..sbb xnk singgung hati mane2 pihak..hehe..

peace no war! \^^,/

No comments: